donderdag 9 oktober 2014

Herfstkrans

Nu ons kleintje alweer 3 maanden is werd het wel eens tijd
de slinger voor het raam en de geboortekrans op te ruimen :)


Tijd voor een nieuwe krans vond ik!
Uiteraard werd het een herfstkrans.


Ik kocht bij Fleur en Geur dadeltakken en bevestigde er ook een op de krans,
de groene besjes verkleurde al snel.
Binnenkort zullen ze wel allemaal helemaal donker zijn.


Verder gebruikte ik een verweerde sleutel, 2 houten hartjes en 2 dennenappels.


Om de krans op te hangen kocht ik juttelint.


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi, Milou! De krans is mooi gemaakt, de sleutel vind ik prachtig! Fijne avond nog..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Milou, mooie krans heb je gemaakt! Heerlijk he dathet herfst is. Weer lekker de kaarsen aan, knus en gezellig in huis. Hoe gaat het met Saar? Ik zat net nog is naar haar babykamertje te kijken... Dat roze behangetje met dat ruitje vind ik zo leuk. Ik neem die in het mint groen en dan de andere muur zacht roze... Voor mijn driejarige dochtertje...

    Fijn weekend milou

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen