dinsdag 28 februari 2012

"Riverdale Tik"

Ik heb echt een Riverdale Tik. Bepaalde items van de collecties moet ik echt hebben. Lang niet alles vindt ik mooi maar heb ondertussen al heel wat in mijn huis staan van Riverdale.
Ik koop het meestal bij www.woonparel.nl. Van de nieuwe collectie heb ik deze mooie lantaarn en het glazen windlichtje. De oude bakkelieten telefoon kocht ik op marktplaats en het ANTIQUES bord op www.athomeliving.nl. Het mail bakje is van een eerdere collectie.

Hieronder nog wat kiekjes van een aantal Riverdale items die in mijn huis te vinden zijn.


Dit hele grote windlicht staat op mijn eettafel, gedecoreerd naar het seizoen.


Dit zijn 3 voorraadpotten, ik heb nog 5 grotere bovenop mijn keukenkastjes waarop cookies, flour, rice, pasta en sweets op staat.


Deze muisjes vond ik te schattig en een leuke afwisseling voor in het nisje van mijn oud blauwe buffetkast. Ik zal binnenkort een foto van deze kast plaatsen, ik ben er helemaal weg van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten