zaterdag 31 maart 2012

Oude Buffetkast

Toen we dit huis kochten was een van de eerste meubels deze oude buffetkast.
Zo`n kast stond bovenaan mijn lijstje en na veel zoeken vond ik deze.

 Hij komt uit de jaren 60 en ik kocht hem via marktplaats bij een vrouwtje die oude kasten op de kop tikt en verft in mooie "oude" matte kleuren. Voor een mooi prijsje hebben we hem kunnen kopen samen met een hoekkast in dezelfde kleur.
 Vooral de oude bolle raampjes zijn zo'n leuk detail!

 De verweerde spiegels met facetranden geven echt het oude weer.

Binnenkort plaats ik foto's van mijn opgeknapte vitrine / medicijn kastje en van de nieuwe plank boven de bank. Wat fijn om weer nieuwe plekjes in huis te hebben om te stylen!

Fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Geweldig in kleur, design en detail .....
    Mooi gestyled ook!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben verliefd op je brocante kast,echt een plaatje,ik ga eerdaags ook weer op zoek,wil er nog 1 voor in de bijkeuken voor mijn gekleurde spulletjes,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Hoe is het met je zoektocht? Al iets moois gezien?
      groetjes,
      Milou.

      Verwijderen