vrijdag 11 mei 2012

Oude lantaarn

Toen ik deze oude scheepslantaarn zag staan in de kringloop winkel te Gouda was ik
meteen verkocht.
Zo mooi verweerd, ik ga nog even uitzoeken of ik hem ook kan laten branden en vooral hoe.

 Ook de oude brocante lijst op de achtergrond heb ik "nieuw".
Deze kocht bij antiek en curiosa winkel "Altijd"  in de Wilhelminastraat.
Het is zeker een aanrader dit straatje te bezoeken omdat er meerdere brocante winkeltjes zitten zoals "De Goudsche Brocanterie".

Als je van plan bent een dagje naar Gouda te gaan, ga dan op een dag dat het Gouds Montmartre is.
Antiek, curiosa en brocante markt op de markt van Gouda.

Wanneer?
Op de volgende dagen vindt Goudse Montmartre van 9.00 - 16.00 uur plaats:

mei: 2 + 30 (1e en laatste woensdag van de maand)
juni: 6 + 27 (1e en laatste woensdag van de maand)
juli : 4 + 11 + 18 + 25 (alle woensdagen)
aug : 1 + 8 + 15 + 22 + 29 (alle woensdagen)
sept: 5 + 12 (1e en 2e woensdag)


1 opmerking:

  1. Wat een gaaf lampje. Zit het lont er nog in?? Dan kun je er lampolie in doen. De lonten zijn in sommige winkeltjes nog wel te krijgen. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen