zondag 22 juli 2012

Genieten van nog meer zon en de bloeiende tuin

Dit is nog eens fijn terug komen van vakantie, het mooie weer is meegekomen.
In de streek waar we zaten geen spoor brocante te vinden maar dat gaf niet.
Eind augustus ga ik naar Brocante de Temploux in Belgie, een brocante markt van 6km.
Daar zal ik me wel een weekendje vermaken met vriendin die ook gek is op brocante.

We hebben nog een weekje vrij dus dat dat wordt genieten en leuke dingen doen.











Niet te geloven hoe onze tijd na 2 weken is gegroeit.
Overal zijn bloemen uitgekomen en het gras had een flinke maaibeurt nodig.
Vooral de hortensia's zijn prachtig.




Lekker met de nieuwe Ariadne, die toen we thuis kwamen op de mat lag buiten in de zon.

4 opmerkingen:

  1. Het is idd leuk thuis komen met dit weer en wat staat je tuin er mooi bij!
    Heerlijk genieten met de Ariadne...

    Nog een fijne avond.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft hier danook behoorlijk geregend en daar zijn de planten zichtbaar blij mee. Voor de komende week beloven ze veel zon dus je kan ook in je laatste vakantie week nog lekker genieten in de tuin.
    Als die brocante markt in Belgie is dan zijn wij op vakantie, wel jammer ik had er wel heel gewilt maar op vakantie gaan is natuurlijk ook leuk.
    Veel lees plezier in je Ariadne!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier hebben we ook nog een week vrij na twee weken Frankrijk...de zon is mij vandaag uitstekend bevallen! Je tuin staat er mooi bij hoor!

    Ik wens je nog een hele fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi al het bloeiends in de tuin!
    Geniet van de zomer!!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen