vrijdag 24 augustus 2012

Op naar België!


Geen bloginspiratie de laatste tijd.
Maaarrr daar komt vast en zeker verandering in want morgen is het eindelijk zo ver,
ik ga naar een grote brocante markt in Temploux België.
Lang naar uitgekeken, het is mijn eerste buitenlandse brocante markt
waar ik heen ga en ik ben zo benieuwd!
 
 
 
 
 
 
Even 'n kiekje van mijn aanwinst van vandaag in de kringloopwinkel.
(Het is de onderste koffer)
Ik zocht al langer een witte koffer of in iedergeval een lichte kleur.
En voor €7,50 ging hij lekker met mij mee naar huis.
 
 

Waar zal in zondagavond mee thuis komen????
 
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Dat klinkt bijzonder goed, ik ben heel benieuwd waar je mee thuis komt. Je koffers vind ik ook geweldig...heb zelf een koffer verbod van manlief opgelegd gekregen :(!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, je komt naar België. Ik ben benieuwd hoe je het zal stellen... Laat het even weten als je wilt. Veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige koffer, hij staat ook heel mooi bij de rest! Leuk dat je brocante gaat shoppen in België, heel veel plezier! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je koffer is een pracht aanwinst...leuk je stapel, hij groeit dus nog steeds.
    En nu op naar België...wat zul je daar vinden, succes.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier en ik ben er benieuwd naar je aankopen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi. Ik kom even langs bij.
    Leuke, gezellige blog heb je.
    Die koffer(s) zijn super!
    Ik ga je volgen ben wel benieuwd naar je bezoek aan België.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen