woensdag 10 oktober 2012

Knopen in oude Apothekersfles

 
Ik ben een tijdje geleden begonnen met het sparen van lichtkleurige knopen om
een apothekersfles te vullen.  

 
Dat geeft een leuk effect.

 
En ook wel eens leuk om niet alleen maar lege flessen of glaswerk neer te zetten maar
ook opzoek te gaan naar spulletjes voor erin.

 
 Zo plaatste ik in een vorige post een grote glazen pot vol met oude houten klosjes garen.
En heb ik ook een glazen pot met bolletjes touw in wittinnten.
Zo blijft het wel een rustig geheel.

 
Ik spaar nog even verder!
 

10 opmerkingen:

  1. Leuk is dat he...vanalles sparen! Als ik oude klosjes tegenkom, neem ik ze mee! Super leuk in de apothekersflessen!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk hoor !!!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is toch erg leuk he om op deze manier dingen bij elkaar te sparen. Het is een heel mooi gezicht.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om zo'n fles met knopen te vullen.
    Die met kant vind ik ook erg leuk.
    Ik ben al een poosje op zoek naar iets (van glas) om wat vergeelde muziekbladen in te doen...
    Misschien dat ik ook maar eens zo'n pot aanschaf.
    Succes met verder sparen van je knoopjes!!!
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe dat, want het staat heel leuk! Je hebt er ook hele mooie flessen voor. En het is heel leuk om iets te sparen. Je wordt er heel attent en alert op.
    Veel plezier ermee!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er zeker leuk uit zo in de glazen pot! En je hebt er al aardig wat!
    Leuk idee! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die knoopjes is een glazen fles. He zelf ook een klein flesje met lichte knoopjes. Zodra ergens de knopen af kunnen gaan ze erin. Over sparen gesproken ik ga steeds meer sparen hahah

    Liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. piep mooi meid

    ik heb een heel deel oude stereliseerpotten met originele glazen deksels,
    en in mijn naaikamertje staan ze in de kast met lintjes, knopen, kant...

    in de kop van mijn blog kan je ze zien
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SFEERVOL HOEKJE!
    MOOIE LIJSTEN ZEG!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig die knopen! Hier ook een paar potjes vol met lichte vintage knopen. Vind het ook erg mooi staan met die lijsten, dat maakt het een mooi plaatje!

    Nog een fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen