zaterdag 22 juni 2013

29 juni aanstaande buitenmarkt Ijhallen Amsterdam!!


Aanstaande zaterdag sta ik met een kraam op de buitenmarkt van de Ijhallen Amsterdam.
Het is helemaal volgeboekt en er zijn 700 kramen!


Heb al aardig wat dozen vol verkoopwaar klaarstaan, ik verkoop uiteraard Brocante!

Maar ook kleding, tassen.

Ik hoop echt heel erg dat het dan droog is, moet er niet aan denken dat het zoals vandaag gaat zijn.



Ik ben 2 keer eerder daar geweest als bezoeker van de binnenmarkten en daar keek ik m'n ogen al uit en heb ik leuke spullen gescoord dus zeker de moeite waard om te komen!

Misschien tot dan?!


4 opmerkingen:

  1. Het is voor mij te ver (bovendien hebben we andere plannen) maar ik wens je wel een hele succesvolle en droge dag!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, veel succes dan. Ik duim voor je dat het droog is en dat je niet wegwaait ;-)!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. succes, het is leuk en druk daar.
    gr monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je daar staat! Helaas iets te ver weg voor mij...
    Succes met de verkoop!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen